Çarşamba

HIGH SCHOOL MUSICAL ASHLEY TISDALE

Gençlerin yakından izlediği, High School Musical'ın yıldızı Ashley Tisdale Anma Günü (Memorial Day) tatilinde görüntülenmiş (Sarı çizgili kıyafetli olduğu fotoğraflar). 23 yaşındaki yıldızın önceki fotoğraflarına da bakınca genellikle spor giyinmeyi tercih ettiğini görüyoruz. İri çantalardan vazgeçemeyen Ashley'nin ayağından yaz kış çıkarmadığı her marka botları da onun stil yaratmasına yardımcı oluyor doğrusu. Trendi yakından takip ettiği de her fotoğraf karesinden belli oluyor. Son olarak dün öğleden sonra görüntülenen Ashley'nin pudra rengi iri çantası, iri gözlükleri de bunun en güzel göstergesi sanırım. Ben tarzındaki rahatlığı beğeniyorum. Üstelik yaşına yakışanı yapıyor.

1 yorum:

biranne dedi ki...

kıyafetlerine bayıldım.kot şorları ben de kullanıyorum.

SİZ HALA...

SİZ HALA...
SİZ HALA ELDE Mİ YIKIYORSUNUZ?