Çarşamba

LACOSTE Save Your Logo Kampanyası

Save Your Logo. logosundaki hayvanları korumaya alan markaların ortak bir çalışması. Şimdilik 3 katılımcısı var;
LACOSTE


Val d'lsére


MAAF

LACOSTE bu konuda somut çalışmlara başlamış bile;
Şu anda kişisel çabalar ile ayakta tutulmaya çalışılan, Çin’ de ve Amazonlarda’ ki Orinoco Nehrinde yaşayan ve nesilleri tükenmekte olan timsahların bakımı “Save Your Logo” kampanyası sayesinde Lacoste tarafından üstlenilmiş bulunmakta.Timsahların nesillerinin devam etmesine ve biyolojik çeşitliliklerini korumalarına yardımcı olmak için Lacoste kolları sıvadı. Bir hayvanla ilgili en açık ve net logoya sahip olan Lacoste “Save Your Logo” kampanyası ile dünyadaki ve Türkiye’ deki timsahların korunmasında büyük bir çaba gösteriyor. Türkiye’de ise yine Lacoste tarafından Darıca Hayvanat Bahçesinde bulunan 7 adet timsahın bakımları üstlenilmiş durumda.





Ünlü tasarımcı Fernando ve Humberto Campana kardeşler, bu sosyal sorumluluk projesine destek sağlamak amaçlı olarak Lacoste için çok özel tişörtler dizayn ettiler.




Fernando ve Humberto Campana Lacoste’ a ait materyallerin farklı
kullanımları ve tasarımları açısından önce bir araştırma gerçekleştirdi. Gerekli ilhamı almak için markanın kökenlerine ve markaya dair araştırmalar yaptı ve insanlara markayı sorup
fikirlerini, bakış açılarını öğrendi. Tasarımcı Fernando ve Humberto Campana Brezilya’ da geçen çocukluk ve gençlik yıllarından ilham alarak tasarladıkları bu özel koleksiyonu Lacoste severler ile buluşturuyor.

LACOSTE’ un 4. “Holiday Collector” serisi olan “The Campanas” özel tasarım bir polo serisi olarak dikkat çekiyor. İrili ufaklı 20 000 timsah logosunun kullanıldığı özel tasarım tişörtler, timsahların doğal yurtlarında koloni halinde toparlanmalarından ilham alınarak tasarlanmıştır.

Bayanlarda klasik 5 düğmeli beyaz polo kullanılırken, erkeklerde ise yine beyaz 2 düğmeli klasik Lacoste pololar kullanılmıştır. Süper sınırlı üretim olan erkek polo tasarımı ise kumaşın üzerinde değil, irili ufaklı timsah logoların birleştirilmesi ise oluşan bir model olarak göze çarpıyor.


Amazonlardaki adalardan ilham alınan bayan sınırlı üretim tişörtlerden 125 adet, erkekler içinde 125 adet üretilmiştir.Süper sınırlı üretim tişörtlerden ise sadece 12 adet erkek ve 12 adet bayan tişörtü üretilmiştir..
Brezilya ve amazonlara karşı bir sosyal sorumluluk niteliği taşıyan bu özel üretim tişörtler Dünya’ nın belli noktalarındaki Lacoste mağazalarında satışa sunulacak. İrili ufaklı toplam 1461 adet timsahın dikiminden oluşan ve tüm dünyada yalnızca 12 adet olan bayan süper sınırlı üretim tişörtünden 1 adette Türkiye’ ye gelecek. Tişörtün satış değeri ise 4000€ civarında olacak. Bayan özel koleksiyonu tasarımından 180 adet, erkek özel koleksiyon tasarımından ise 300 adet tişört 265TL fiyatı ile satışa sunulmak üzere Aralık ayında Türkiye Lacoste mağazalarında sizleri bekliyor olacak.

Hiç yorum yok:

SİZ HALA...

SİZ HALA...
SİZ HALA ELDE Mİ YIKIYORSUNUZ?